Friday 20 February 2009

Perkahwinan 12 Hari Roslin Hashim



Salam...


Setelah hampir seminggu aku tak buat post, hari ni aku nak sentuh skit pasal perkahwinan 12 hari Roslin Hasim (Pemain Badminton Malaysia)... Aku mcm kebanyakkan org lain jugak.... TERKEZUTTT!!!... Aku dapat tahu cerita ni smlm... Masa tu aku tgh jalan kaki nak pegi beli sarapan... Sampai di depan kedai runcit, tetiba je sorg makcik ni terus cakap dgn aku, Roslin Hashim dah cerai.. Makcik ni siap story kat aku pasal berita ni... Selamber je makcik nih! Aku tak kenal pun dia... Tapi, org pompuan biasalah kan... hehehe... Memang ini soal jodoh pertemuan... Dalam Utusan Malaysia hari ni 21/02/09 Roslin kata perkahwinan tersebut satu kesilapan... Ermmm.... Betul tu Roslin... Apa lagi nak kata kan?... Kesilapan sebegini jarang-jarang berlaku... Bila berlaku tentulah mendapat perhatian yg besar... Sekarang, ramai org nak tahu apa sebenarnya yg berlaku disebalik kesilapan tersebut.. Apa yg silap? Kepada pihak-pihak yg mula membuat cerita berdasarkan andaian masing-masing, HENTIKANLAH!!!! Jangan diganggu lagi kehidupan mereka... Aku juga harap agar Wanita Hari Ini (WHI) TV3 takkan buat jemputan kepada Roslin dan Bekas isterinya utk menerangkan cerita menarik mereka live di kaca TV... Macam yg pernah berlaku kepada Abby, Norman & Mamey... Banyak lagi story yg lebih baik patut WHI ketengahkan... Aku cuma harap, masih ada sinar dalam kehidupan Roslin dan bekas isterinya...

No comments:

Post a Comment